maanantai 3. syyskuuta 2012

Kolmas viikko superdieettiä alkaa

Seuraa nopeaakin nopeampi päivitys. Superdieetin kolmas viikko alkaa tänään, ja motivaatio on edelleen vähintäänkin 100 %. Olen pysynyt orjallisesti ruokavaliossa ja liikuntasuunnitelmassa, joten olen tehnyt parhaani. Pomppasin tänään vaakaan, joka antoi tuloksen 81,5 kg. Käyrä osoittaa onneksi alaspäin eli voin olla tosi tyytyväinen.

Mulla pyörii ajatukset jo superdieetin jälkeisessä ajassa, ja olen harkitsemassa sd extraan osallistumista. Uskoisin sen auttavan tässä elämäntaparemontissa ja ajatusmallien uudelleen järjestämisessä.

Olen sitä paitsi täysin retkahtamassa kuntoilukoukkuun. Veri vetää punttikselle ihan koko ajan :-) Superdieetin kolmas viikko tuo mukanaan rankemman punttissetin, mistä olen ihan että jeeee!

Joka tapauksessa, tavoitteeni on saada 8-10 kg pois ennen vuodenvaihdetta! Onko haastettava vai ei?!?

6 kommenttia:

  1. Elämässä pitää olla haasteita ja tuo mainitsemasi 8-10kilon karistus kuulostaa ihan kohtuulliselle tässä ajassa. Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvältä kuulostaa :) Minäkin jo mietiskelin tuota extraan ilmoittautumista eli yritän pitää itseäni tällä kaidalla polulla, etten vaan palaa takaisin niihin vanhoihin ja huonoksi todettuihin tapoihini. Mukavaa alkanutta viikkoa. Pian ollaan puolivälissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan juuri tuosta samasta syystä olen itsekin ajatellut sd extraa. Haluan totisesti "juurruttaa" elämäntaparemontin pääkopan syvimpäänkin sopukkaan. Tsemppiä myös sinulle!

      Poista
  3. Sulla on kyllä todella hyvä tahti tuossa painonpudotuksessa! Onnea siitä!! :) Haastetta 10kg:n pudottamisessa vuodenvaihteeseen mennessä on, mutta uskon vahvasti, että jos samalla motivaatiolla jatkat niin pääset tavoitteeseen!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Monna! :D
      Alkuperäinen ajtukseni elämäntaparemontissa oli ottaa pieniä askelia kerrallaan ja totutella kevyempään elämään. Nyt liikkuminen jo tuntuu sen verran "kivalta", että tekee mieli ahnehtia. Katson tuota haasteen "virallistamista" ensi viikon alussa, kun olen selvinnyt järkyistä synttärikemuhoukutuksesta la ja su :-)

      Liikuntaenergiaa myös sinulle!

      Poista